GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Hány nappal előtte és hogyan tudok időpontot foglalni?

Akár aznapra is lehet időpontotot kérni, de ahhoz, hogy biztosan megtaláljuk a megfelelőt célszerű 1 -2 héttel elöbb bejelentkezni. Lehetőség van erre interneten (e-mail), telefonon és személyesen is. Az elérhetőségek megtalálhatók a weboldal kapcsolat részénél. Ha telefonon nem sikerül, az azért lehet, mert kezelés folyik, vagy éppen személyes konzultáció történik. A megadott telefonszámon vissza hívunk rövid időn belül mindenkit.

Hogy tudom megközelíteni a Colette kozmetikát?

Autóval megközelíthető, parkolás közvetlenül az épület mellett.Biciklivel megközelízthető, tároló az épület belsejében van. Tömegközlekedéssel megközelíthető, helyi járatok közül a 32, 38, 26, 26 A, 26 G buszjáratokkal.

Gyantázás előtt mit kell tennem?

Ha a terület soha nem volt szőrtelenítve, ajánlott a fele hosszúságúra ollóval visszavágni. A rendszeresen gyantázott vagy géppel epilált területet nem szükséges leborotválni. Az, aki rendszeresen borotválja a területet, gyantázás előtt 1 héttel már ne tegye, mert legalább 4-5 mm hosszúságúra ki kell növeszteni a szőrszálakat.

Kijött a herpeszem. Mehetek arckezelésre?

Sajnos addig, amíg a herpesz aktív, nem tudunk arcekezlést végezni. Meg kell várni, amig a terület teljesen tünet mentes lesz.

Van házirend?

Igen, van, mely alább olvasható..

Colette kozmetika etikett

Nyitva tartás

Szalonunk minden hétköznap 7-19:00-ig tart nyitva. Szombaton, illetve vasárnap zárva tartunk, így ha hétvégén szeretne időpontot egyeztetni, azt megteheti online( e-mail levél formájában,az info@colette.hu oldalra) vagy kérjük szíves türelmét, leghamarabb hétfőn tudunk válaszolni kérésére.Oktatási napokon szalonunk zárva tart.

Lemondási feltételek

Kérjük, hogy amennyiben kezelési időpontját módosítani vagy törölni szeretné, azt legkésőbb a lefoglalt időpont előtt 24 órával szíveskedjen megtenni. A kezelés napján való lemondás esetén a megbeszélt szolgáltatás 50%-át számoljuk fel. A kezelésen való meg nem jelenés, illetve annak előzőleg le nem mondása esetén a bejelentett szolgáltatás 100%-át pótdíjként felszámoljuk. Amennyiben a kedves vendég nem hajlandó a pótdíjat kifizetni, úgy többé nem jogosult időpont lefoglalására és szolgáltatásaink igénybe vételére..

Rendkívüli helyzetek

Természetesen nem készülhet fel az ember mindenre. Baleset, betegség, tömegközlekedési késések esetén is kérjük, jelezze ezt szalonunk felé egy rövid telefonnal, vagy írott SMS formájában. Sem  facebook üzenetet, sem egyéb közösségi oldalakon való értesítést nem fogadunk el.

A fent említett esetekben pótdíjat nem számoljuk fel. 

Betegség esetén

Csak egészségesen vegyen részt kezeléseinken.Ha betegnek érzi magát (lázas, náthás, stb.) vagy bármilyen vírusos eredetű elváltozás van a bőrén –pl. herpesz-, egyeztessen új időpontot! Mi is ügyelünk arra, hogy egyik vendégünk se kapjon el semmit a Szalonban, kérjük Ön se veszélyeztesse saját magát,  Az egészség számunkra kulcsfontosságú kérdés!  Munkánk során  folyamatosan munkaruhát, védőmaszkot, kesztyűt használunk. Kötelességünk fertőzésgyanús vendég esetében felhívni a figyelmet, hogy védőmaszkot használjanak, vagy akár a kezelést későbbre halasszák.

Gyermek a Szalonban

Amennyiben nem tudja megoldani, hogy vigyázzanak gyermekére, és magával kell hoznia Őt is, kérjük, először egyeztessen Velünk! Ha többen érkeznek, kérjük gondoskodjon a gyermek(ek) szórakozásáról. Vendégeink nagy része pihenni, feltöltődni jár Szalonunkba, és nagyon zavaró lehet ha egy gyermek hangoskodik, rohangál, stb. Szalonunkban drága munkaeszközök is vannak, ezért nem szerencsés ha a gyermek ezek valamelyikével szeretné lefoglalni magát.

Állatok a Szalonban

Kérjük oldja meg kedvenc háziállata elhelyezését arra az időre, amíg szolgáltatásinkat igénybe veszi. Vendégeink nyugalmát zavarhatja jelenlétük és az állatoknak sem jó, ha bármilyen kozmetikummal véletlenül lefújják.

Késés

Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy  időbeosztásunk szoros, így előfordulhat, hogy késés esetén rövidebben, vagy nem fognak tudni minden szolgáltatást elvégezni. A kezelés időtartamának, és a következő vendég időpontjának figyelembe vételével, huzamosabb késés esetén nem kötelező elvégeznünk a késő vendég számára a szolgáltatást.

Relaxáció

Szalonunkban több vendég is tartózkodhat egyszerre, így kérjük, némítsák le, vagy kapcsolják ki mobiltelefonjaikat a nyugalom megőrzése érdekében!

Szalonviselet

Szalonkezeléseink során kezelő ruha, és egyszer használatos fehérnemű biztosított. Annyira vetkőzzön le, amennyire még kényelmesen érzi magát. A kezelés ideje alatt Ön komfortosan be lesz takarva, mindössze az éppen kezelés alatt levő testrész lesz felfedve. Amennyiben a kezelések után szeretne lezuhanyozni, természetesen erre is biztosítunk lehetőséget!

Dohányzás és Alkohol

A Szalon területén a dohányzás és alkohol fogyasztása szigorúan tilos! Kérjük a kezelések előtt már 1-2 órával se fogyasszon alkoholt. Lehetséges a szolgáltatás megtagadása, ha a személy szélsőséges vagy mérgezéses állapotban van vagy nem megfelelő viselkedést tanúsít.

Ajándékutalvány

Bármely Szalon kezelésünkre kiállítható ajándékutalvány. További információért kérjük, forduljon bizalommal hozzánk. Ajándékutalvánnyal érkező vendégeink figyelmébe ajánljuk, hogy az ezeken szereplő lejárati dátumokat nem áll módunkban meghosszabbítani!

Fizetés

Szalonunkban elfogadunk készpénzt.  Az árak forintban értendőek és az ÁFA-t már tartalmazzák. Borravalót az árak nem tartalmaznak, az tetszés szerinti mértékben adható. Az árak változtatásának jogát, előzetes figyelmeztetés nélkül fenntartjuk.

Kezelés után

Speciális bőrállapotok, cosmeceuticals termékek, aktív kezelések, kúrák, tesztek után tapasztalható bőrpír vagy egyéb bőrelváltozás.Az otthoni ápolás során fontos betartani a megbeszélt protokolt, ettől eltérni szigorúan tilos, mert a szalonunkban alkalmazott eszközök, termékek a kezelő szakember utasításai mellett használhatóak megfelelően.A kialakult tünetet mindíg azonnal  jelezni kell felénk,hogy kivizsgáljuk az esetet.Menete: a tünet megjelenésekor fotó készüljön (lehetőleg minél hamarabb), majd ezt el kell külderni e-mail formában az info@colette.hu címre.Ezzel egy időben telefonon egyeztetni kell konzultációs időpontot, amit 24 órán belül soron kívüli  biztosítunk, hogy diagnosztikai eszközeinkkel megnézzük szeményesen is a kialakult állapotot és kezelésére további javallatot adjunk.Ha úgy ítéljük meg, hogy a kialakult tünet nem kozmetikai hatáskörbe tartozik, bőrgyógyász kollégához küldjük tovább az esetet.

Fényképezés

 Előzetes engedélye nélkül üzletünkben tilos bármilyen képi vagy hanganyagot rögzíteni!

Házirend megszegés

A házirend bármely pontjának megszegése esetén munkatársaink kötelesek a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia üzletünket, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával.

 A házirendet az üzemeltető (Kádár Nikoletta) bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.